BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

11.1.10

GERIMIS KALBU


SEPANJANG hari ini aku berlegar-legar tanpa hala tuju... fikiran menjadi kosong... hati bagai di selubungi hitam... berserabut dengan pelbagai riak... sehingga menimbulkan kekeliruan pada jiwa...

Aku pilu = merenung nasib yang tiada hala tujuan... terpinga-pinga akan hari tua dan kelangsungan hakikat hidup yang mencengkam sukma...

Aku sunyi = seakan berada keseorangan di antara kelompok ramai orang.. bisu dan tuli melihat kemeriahan di sekeliling... benak terasa tidak bermaya..

Aku marah = kepada manusia yang mengatakan maksud pada perkataan 'ambil berat' itu lebih kepada mencari tingkah buruk diri... langsung tak adakah perilaku murni aku terpapar dimata korang?... aku amat bosan menghadapi ini...

Aku sendu = atas gerhana yang menimpa ragaku dari tiga riak diatas...



TUHAN! TABAHKANLAH HATIKU...
BERIKANLAH PADAKU SETITIS KEREDHAAN

0 ulasan: